Thursday, October 22, 2015

Hip Kit Club - Project Life

Hi everyone!

Today I'm on the Hip Kit Club blog for the first time! :) I'm so happy and excited. And I'm mostly excited because it's a great team to be on, with lots of helping people with big hearts and I also never had that many beautiful and new things to work with all at once! Go check my Project Life page out and leave me a comment. :) Have a great day my friends!!

Marie

Salut tout le monde! 

Aujourd'hui je suis super excitée parce que je suis sur le blog de Hip Kit Club pour la 1re fois! :) Si je suis vraiment contente c'est j'ai trouvé une super équipe. Des gens généreux, prêt à aider et des produits fabuleux!! Si vous vous cherchiez un kit club, c'est celui-ci que je vous conseille! Je n'ai jamais eu autant de beaux produits pour travailler. Donc, allez voir ma page et laissez-moi n petit mot! Passez une belle journée mes amis!

Marie-Pierre

PS: Here's a little sneak peek! :)
ps: voici un petit aperçu :)








No comments: